FAQ

Reģistrācija

Vai es varu reģistrēt vairāk kā vienu kontu?

Kā minēts mūsu noteikumos, katram spēlētājam var būt tikai viens konts.

Vai man ir jāveic depozīts, lai varētu atvērt kontu?

Jūs varat atvērt kontu ar LV BET neveicot depozītu. Pēc tam, kad Jūs verificēsiet savu identitāti un vecumu, Jūs varēsiet spēlēt Demo versijas. Depozīta veikšana Jums ļaus pilnībā izbaudīt spēles. Lai uzinātu vairāk, apskatiet mūsu noteikumus.

Kā es varu reģistrēties Jūsu mājas lapā?

Jūs varat reģistrēties www.lvbet.lv uzklikšķinot REĢISTRĒTIES, kas atrodas mājas lapas augšpusē. Piedāvātajā īsajā formā ievadiet savus datus, un apstipriniet savu e-pasta adresi un telefona numuru. Tiklīdz kā atbilstošais departaments būs verificējis Jūsu dokumentus, Jūs varēsiet piekļūt mūsu pakalpojumiem.

Kāpēc man vajag atvērt kontu, lai spēlētu Jūsu spēles?

Konta atvēršana, pirms Jūs varat spēlēt ir nepieciešama, jo to darot, Jūs piekrītat mūsu pakalpojumu noteikumiem un apstiprinat, ka esat vismaz 18 gadus vecs vai vecāks.

Mans konts

Vai es varu nomainīt savu lietotājvārdu?

Drošības apsvērumu dēļ, Jūs nevarat mainīt savu lietotājvārdu.

Kā es varu nomainīt savu paroli?

Jūs varat nomainīt sava profila paroli vienkārši uzklikšķinot uz Jūsu lietotājvārda mājas lapas augšpusē un tad nospiediet MAINĪT PAROLI pogu labajā pusē.

Kā es varu nomainīt savu reģistrēto e-pasta adresi?

Drošības apsvērumu dēļ, Jūs pats nevarat nomainīt savu reģistrēto e-pasta adresi. Lai to izdarītu, Jūs esat lapini lūgts sazināties ar mums ar Live čata palīdzību vai sūtot epastu uz [email protected]

Es nevaru piekļūt savam kontam. Ko man darīt?

Lūdzu pārbaudiet vēlreiz ka lietotājvārds/e-pasta adrese un parole ir pareizas. Tāpat ņemiet vērā, ka parole ir jūtīga pret lieliem un maziem burtiem, tāpēc pārliecinieties, ka Jūsu Caps Lock taustiņš ir izslēgts. Ja Jums vēl joprojām ir preblēmas ieiet savā kontā, droši sazinieties ar mums ar Live čata palīdzību vai sūtot e-pastu uz [email protected] jebkurā laikā. Mūsu konsultanti pārbaudīs, kas notiek un sniegs Jums palīdzību.

Es aizmirsu savu paroli. Ko es varu darīt, lai to atgūtu?

Noklikšķiniet AIZMIRSU PAROLI pogu, kas ir pieejama WWW.LVBET.LV augšējā labajā stūrī. Ievadiet savu e-pasta adresi, kuru izmantojāt reģistrājicai un sekojiet instrukcijām. 

Tāpat lūdzu ņemiet vērā, ka nepareizas paroles ievadīšana 5 reizes, nobloķēs Jūsu kontu uz 1 stundu. Pēc šī laika, Jūsu konts automātiski tiks atbloķēts. Jebkādu jautājumu gadījumā, Jūs varat sazināties ar mums ar Live čata palīdzību vai sūtot e-pastu uz [email protected] jebkurā laikā. Mūsu konsultanti būs priecīgi palīdzēt Jums atgūt paroli.

Es aizmirsu savu lietotājvārdu. Ko es varu darīt, lai to atgūtu?

Lūdzu sazinieties ar klientu apkalpošanas servisu ar Live čata palīdzību vai sūtot e-pastu uz [email protected] Mūsu konsultanti ar prieku palīdzēs Jums atgūt lietotājvārdu.

Es vēlos aizvērt savu kontu. Ko man darīt?

Lai aizvērtu Jūsu kontu, sazinieties ar mums ar Live čata palīdzību vai sūtot e-pastu uz [email protected] Mūsu konsultanti aizvērs Jūsu kontu pēc veiksmīgas verifikācijas.

Mans konts ir bloķēts. Ko es tagad varu darīt?

Konta bloķēšana var notikt dažādu iemeslu dēļ, piemēram: drošības apsvērumu dēļ, nepareizas paroles norādīšana 5 reizes. Lai uzzinātu detalizētāku izskaidrojumu, lūdzu sazinieties ar mums ar Live čata palīdzību vai sūtot e-pastu ar Jūsu konta informāciju uz [email protected]

Akcijas

Kur es varu atrast jaunākos piedāvājumus un akcijas?

Piedāvājumus un akcijas var atrast cilnē AKCIJAS vietnes augšpusē. Ja rodas jautājumi, jebkurā laikā varat sazināties ar mums, izmantojot Live Chat vai nosūtot e-pastu uz [email protected] Mūsu konsultanti ar prieku jums palīdzēs.

Finanšu

Vai es varu pārsūtīt naudu starp kontiem?

Tā kā ir atļauts tikai viens konts, naudas sūtīšana starp personīgajiem kontiem nav iespējama.

Vai es varu izmantot vairāk kā vienu maksājumu metodi?

Jā, Jūs varat, bet mums var būt nepieciešami dokumenti par jebkurām izmaiņām finanšu metodēs.

Vai es varu izmantot savu karti, lai veiktu depozītu sava drauga kontā?

Jūs nevarat veikt nevienu depozītu nevienā citā kontā, izņemot savu, jo tas būtu darījums ar trešo personu, kas nekādā gadījumā nav atļauts. Papildus informācijai skatiet mūsu noteikumus.

Vai Jūs pieņemat kartes?

Jā.

Ko man darīt ja depozīts ar manu karti tiek noraidīts?

Visbiežākais iemesls noraidītam depozītam ir saistīts ar to, ka kādā no prasītajiem lauciņiem ir pieļauta kļūda. Jāņem vērā arī tas, ka daži kredītkaršu izsniedzēji ievēro noteikumu, kas neļauj veikt tiešus maksājumus uz tiešsaites spēļu vietnēm. Jūs varat sazināties ar savas kartes izsniedzēju, lai noskaidrotu šo informāciju.

Kas ir BIC kods un kur to atrast?

BIC (Biznesa Identifikatora kods), ko sauc arī par SWIFT kodu, ir unikāls kods veidots katrai bankai, ko izmanto identifickācijas nolūkos, lai veiktu starptautiskus pārskaitījumus. Šo kodu varat atrast Jūsu bankas mājas lapā vai savā personīgajā bankas izrakstā. Jūs varat arī sazināties ar savas bankas klientu apkalpošanas servisu un noskaidrot SWIFT kodu pie viņiem.

Kāds ir mans IBAN kods un kur to atrast?

IBAN apzīmē kā Starptautisko Bankas Konta numuru. Tas sastāv no Jūsu personīgā bankas konta numura, kam priekšā ir priedēklis, kas norāda Jūsu valsti. Piemēram, LV00 0000 00000000 00000 00000 00000 (Valsts iniciāļi un 26 cipari). Šo kodu varat atrast savā konta izrakstā, internetbankā vai arī sazinoties ar savas bankas klientu apkalpošanas servisu.

Depozīts

Kā es varu veikt depozītu savā kontā?

Pēc pieteikšanās savā kontā noklikšķiniet uz pogas MAKSĀJUMI vai uz DEPOZĪTA pogas, kas atrodas vietnes augšdaļā. Šeit Jūs redzēsiet visus maksājuma veidus, kurus mēs pieņemam, un, izpildot norādījumus, varat izvēlēties vēlamo maksājuma iespēju.

Cik ilgs laiks ir vajadzīgs, lai depozīts būtu pieejams manā kontā?

Lielākajai daļai maksājumu veidu Jūsu depozīts tiks apstiprināts uzreiz. Bankas pārskaitījuma saņemšana no bankas var aizņemt līdz pat 3 dienām.

Kādas depozīta metodes Jūs pieņemat?

Lai redzētu visus pieejamās depozīta metodes, lūdzu, dodieties uz MAKSĀJUMU sadaļu, kas atrodama mūsu vietnes augšējā labajā stūrī. Šeit Jūs varat atrast visas depozīta metodes.

Kādas ir minimālās/ maksimālās depozīta summas, ko es var iemaksāt vienlaikus?

Minimāla depozīta summa vienam darījumam ir 10 € un maksimālā summa ir 5000 €.

Vai veicot depozīta iemaksu manā LV Kontā, tiks piemērota papildus samaksa?

Nē, par depozīta iemaksu savā LVbet kontā nav jāmaksā.

izņemšana no apgrozības

Vai es varu atcelt naudas izmaksas pieprasījumu?

Izmaksas pieprasījumu ir iespējams atcelt tikai tad, ja finanšu departaments vēl nav apstrādājis Jūsu pieprasījumu. Lai to atcletu, lūdzu, vietnes augšpusē noklikšķiniet uz ‘’Mans Konts’’ un sadaļā Maksājumi izvēlieties ‘’Naudas izmaksas rinda’’. Šajā sadaļā noklikšķinot uz ATCELT pogas, Jūs būsiet atcēlis savu iepriekš pieprasīto izmaksu.

Vai es varu veikt izmaksu no sava LV BET konta uz citas personas kontu?

Nē, trešās personas darījumi nekādā gadījumā nav atļauti. Papildinformāciju Jūs varat atrast mūsu noteikumu & nosacījumu sadaļā.

Cik laiks ir nepieciešams lai es saņemtu savu maksājumu?

Mūsu mērķis ir apstiprināt visus izņemšanas līdzekļus 24 stundu laikā kopš klienta pieprasījuma brīža. Toties, saskaņā ar regulatora prasību, balva, kas nepārsniedz 720 eiro, tiks izmaksāta nekavējoties; balva diapazonā no 721 līdz 14 300 eiro tiks izmaksāta 24 stundu laikā; balva, kas pārsniedz 14 300 eiro, tiks izmaksāta, azartspēļu noteikumos apstiprinātajā kārtībā, ne vēlāk kā 30 dienu laikā un ne vairāk kā divos maksājumos. Lūdzu, ņemiet vērā, ka apstrādes laiks ir atkarīgs tikai no bankas, kas apstrādā izmaksas.

Es nevaru pats izvēlēties pēc kuras metodes es vēlos izņemt savus laimestus. Kāpēc tā?

Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas ietvaros vienīgā pieejamā izmaksas metode ir bankas naudas izmaksa.

Es pirms dažām dienām veicu naudas izmaksas pieprasījumu, kas vēl nav saņemts. Kas man ir jādara?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas servisu, izmantojot Live čatu vai jebkurā laikā nosūtot e-pastu uz [email protected] Mūsu konsultanti pārbaudīs Jūsu kontu un sniegs Jums turpmāku palīdzību.

Kāda ir minimālā un maksimālā naudas izmaksas summa?

Minimālā izmaksas summa ir 20 € dienā, bet maksimālā summa ir 5000 € dienā. Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, dodieties uz IZMAKSU cilni.

Vai pieprasot naudas izmaksu, tiks piemērota papildus samaksa?

Tikai pirmā naudas izmaksa nedēļā ir bez maksas. Otra un katra nākamā naudas izņemšana tajā pašā nedēļā maksā fiksētu maksu 5 €.

Tehnisks

Es saņemu lietotājprogrammas kļūdu. Ko man darīt?

To var izraisīt īslaicīgi tehniski traucējumi. Mēs iesakām vispirms iztīrīt Jūsu ierīces pārlūkprogrammas kešatmiņu, sīkfailus un pagaidu failus, kā arī restartēt pārlūkprogrammu. Pēc tam, lūdzu, mēģiniet vēlreiz piekļūt mūsu vietnei. Ja problēma joprojām pastāv, lūdzu pamēģiniet pieslēgties Jūsu LV BET kontam no citas ierīces/ vai citas pārlūkprogrammas. Ja tas vēljoprojām nepalīdz, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas servisu, izmantojot Live čatu. Mūsu konsultanti pārbaudīs Jūsu kontu un sniegs Jums turpmāku palīdzību.

Man nav skaņas. Ko man darīt?

Lūdzu pārliecinietes, ka Jūms ir derīga skaņas karte un, ka skaļruņi nav iestatīti uz klusumu. Pārbaudiet vai Jums ir ieslēgta skaņa poga Jūs ekrāna kreisajā apakšējajā stūrī.

Mājas lapa lādējas ļoti lēni, ko es varu darīt, lai to labotu?

Ja jums ir lēns interneta savienojums, lūdzu, ņemiet vērā šādus nosacījumus: ja ir atvērtas vairākas pārlūkprogrammas, darbojas mūzikas programmas vai tiek lejupielādēti faili, tas viss var palēnināt datora un / vai interneta savienojumu. Iespējams, ka Jūsu vietējais interneta pakalpojumu sniedzējs ir saskāries ar savienojuma traucējumiem. Arī interneta koplietošana Jūsu mājsaimniecībā vai tuvākajā apkārtnē var palēlināt interneta ātrumu.

Kādi ir sistēmas minimālās prasības, lai varētu spēlēt LV BET?

Lai varētu spēlēt mūsu kazino, Jūsu datoram/planšetdatoram ir jāatbalsta Flash Player 10 vai jaunāka versija. Tāpat Jūs varat izmantot savu viedtālruni, lai spēlētu LV BET. Ja Jūs neesat pārliecināts vai Jūsu ierīce atbilst programmatūras prasībām, Jūs varat izmēģināt mūsu spēļu demo versijas.

Kas notiek, ja mans interneta savienojums pazūd?

Ja spēles sesija nebija pabeigta, nākošajā reizē, kad Jūs ieejat spēlē, tai būtu jāatsākas. Ja Jums arī turpmāk ir problēmas ar spēli, lūdzu sazinieties ar mums ar Live čata palīdzību vai sūtot e-pastu uz [email protected] Mūsu konsultanti pārbaudīts, kas notiek un sniegs Jums turpmāku palīdzību.

Kāpēc es nevaru izveidot savienojumu ar spēļu serveri?

Vēlreiz pārbaudiet, ka lietotājvārds/e-pasts un parole ir pareizi. Tāpat ņemiet vērā, ka parole ir jūtīga pret lielajiem un mazajiem burtiem, tāpēc pārliecinieties, ka Caps Lock taustiņš ir izslēgts. Ja Jums vēl joprojām nesanāk pieslēgties Jūsu kontam, droši sazinieties ar mums ar Live čata palīdzību vai sūtot e-pastu uz [email protected]

Kāpēc mana spēle ir tik lēna?

Saziņa starp Jūsu ierīci un mūsu serveriem ir optimizēta ātrākai reakcijai. Ja Jūs ievērojat, ka spēle ir palēnināta, ir iespējams, ka Jums nav labs interneta savienojums.

Drošība

Kā es varu zināt, ka mana nauda ir drošībā?

Visi Jūsu naudas līdzekļi tiek turēti atsevišķā klientu trasta kontā - AS “LPB Banka”. Tas atbilst Latvijas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijai, kur mēs esam licencēti. Klientu naudas līdzekļi ir pilnībā nodalīti no korporatīvajiem līdzekļiem, un šādi tiek turēti drošībā, lai nodrošinātu, ka tie vienmēr ir pieejami klientiem.

Cik droša ir manas kredītkartes dati?

LV BET izmanto vismodernākās datu šifrēšanas metodes, lai garantētu, ka jūsu kartes informācija ir pieejama tikai izvēlētam darbinieku skaitam. Mēs šifrējam visu jūsu informāciju, izmantojot starptautiski pieņemtos nozares standartu SSL šifrēšanas algoritmus. Tie ir tāda paša līmeņa drošības pasākumi, kuras izmanto izmanto bankas.

Vai Jūsu mājas lapa ir licencēta?

Jā, mums ir derīga Latvijas izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas licence.

Kazino

Kā es varu zināt, ka spēles rezultāti ir godīgi?

Mūsu piedāvātās spēles ir balstītas uz izlases numuru ģeneratoru, kuru ir apstiprinājusi Zviedrijas Nacionālā kriminālistikas laboratorija un Kanādas tehnisko sistēmu testēšana. Tādējādi neatkarīgi no tā, vai jūs spēlējat uz īstu naudu vai vienkārši izmēģināt demo versiju, spēles rezultāts tiks balstīts uz to pašu ārpakalpojumu sniegto algoritmu.

Vai ir iespējams noņemt likmi pēc tās novietošanas uz galda?

Pirms spēle ir sākusies, tas ir iespējams, bet pēc spēles sākuma Jūs nevarat mainīt vai samazināt likmes.

Kur es varu atrast Jūsu spēļu detalizētu instrukciju?

Jūs varat atrast katras spēles detalizētu instrukciju kreisajā apakšējā galda spēles stūrī. Vienkārši uzspiediet uz jautājuma zīmes ikonas.

Kas nodrošina spēles, kuras Jūs piedāvājat?

Mēs piedāvājam plašu plašu kazino spēļu klāstu, ko nodrošina licencēti pakalpojumu sniedzēji, tādi kā Play’n GO, BF Games, Synot, Green Tube and NSOF.

{lv_license_curacao_lv}