Atmaksas un atcelšanas politika

  1. Šī atmaksas politika ir papildinājums klienta patērētāja tiesībām saskaņā ar spēkā esošajiem patērētāju aizsardzības likumiem un noteikumiem.
  2. Visi klienta iemaksātie līdzekļi tiek turēti klienta spēlētāja kontā. Klienta līdzekļi tiek glabāti bankas kontos atsevišķi no uzņēmējdarbības kontiem. 
  3. Iesniedzot sūdzību ar iemaksu saistītām problēmām, klients var pieprasīt atmaksu. 
  4. Lai pieprasītu atmaksu, klientam ir jāsazinās ar klientu atbalsta centru, skaidra jāapraksta problēma un jānorāda pieprasītā atmaksas summa. 
  5. Naudas atgriešanas pieprasījums var tikt izskatīts tikai tādā gadījumā, ja iemaksātie līdzekļi joprojām ir pieejami klienta kontā un ja atmaksas pieprasījums tiek veikts pirmajās divdesmit četrās (24) stundās pēc naudas iemaksas veikšanas. 
  6. Mēs paturam tiesības aizturēt jebkādu atmaksu, līdz klienta identitāte tiek verificēta. 
  7. Visa veida naudas atmaksas tiks atgrieztas, izmantojot to pašu maksājuma metodi, kura tika izmantota naudas iemaksai klienta kontā. Ja tā maksājuma metode, kas tika izmantota naudas iemaksai, neatbalsta naudas izmaksu, naudas atgriešana tiks veikta ar banktas pārskaitījumu. 
  8. Gadījumā, ja naudas pieprasījums netiek apstiprināts, klients tiks informēts par iespējamajiem iemesliem, kāpēc viņa naudas pieprasījums tika noraidīts. 
  9. Ja klients joprojām ir neapmierināts, viņam/viņai ir jānosūta e-pasts klientu atbalsta dienestam izklāstot problēmu, un vadītājs ar klientu sazināsies personīgi, lai atrisinātu problēmu. 
  10. Ja problēmu joprojām nevar atrisināt, klientam ir jāņem vērā mūsu sūdzību procedūras politika.
  11. Tiek piemēroti LV BET vispārīgie noteikumi un nosacījumi.

{lv_license_curacao_lv}